[Gelistirici] [Security] Firefox 3.0.11 paketi hakkinda

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
23 Haz 2009 Sal 12:31:21 EEST

2009/6/23 Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr>

> Selamlar,
>
> Bir suredir 2008 test deposunda olan Firefox 3.0.11 surumunu kullananlar
> bilgi verebilir mi? Herhangi bir problem ile karsilastiniz mi? Ozellikle
> bookmarks ve history konusunda? (yeni internal sqlite'a gecildigi icin bu
> islevlerde problem olmasi ihtimali bulunuyor)
>
> Bu guncelleme guvenlik guncellemesi oldugu icin kisa zamanda stable depoya
> almamiz gerekiyor, bu yuzden bilgisi olanlar en kisa zamanda paylasirsa
> sevinirim.
>
> Iyi calismalar,

Ben şöyle bir sorunla uzun bir süredir karşılaşıyorum, firefox'u kapatırken
( hiçbir sayfa açık değilken ) kapatma çok uzun sürüyor, öyle ki "süreci
durdur" diyaloğu filan geliyor, bekleyince bir süre sonra kapanıyor (4-5 sn)
( pek plugin kullanmıyorum ya da kullandığım pluginleri hep kullanıyordum,
2009da da kullanıyorum vs. ) history yi yazmasıyla bir alakası belki
olabilir diye söyledim.

kolay gelsin.

--
İşbaran Akçayır