[Gelistirici] [Stable] [2008] programming/libs/eina

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Haz 2009 Pzt 14:45:57 EEST

On Monday 22 June 2009 14:32:40 H. İbrahim Güngör wrote:
> Eet kararlı sürüme ulaştı diye güncellemiştim ama eina'da hala kafalarına
> göre soname ile oynuyorlar. eina kitaplıklarını eski sürümdeki gibi
> isimlendirip kullansam çok mu kötü bir çözüm olur, ya da çözümden sayılır
> mı bu?

Benim de aklıma geldi ama bu paketler hakkında hiç bi fikrim yok, önermeye
korktum :-P

Bakacaksan daha, derlemeyeyim revert ettiğim hallerini, sen bilirsin. Kararını
bekliyorum farm'ı çalıştırmak için.

> Bu arada eski snapshot ın yerinde yeller esiyormuş, pfff.

Buildfarm daha önce derlediği için cache'inde vardır, orada yoksa ftp
fallback'inde vardır - nema problema :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]