[Gelistirici] [Stable] [2008] programming/libs/eina

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
22 Haz 2009 Pzt 14:32:40 EEST

Pazartesi 22 Haziran 2009 günü (saat 14:09:23) Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Tamamdır, revertsiz çözümü yok diyosan :-)

Eet kararlı sürüme ulaştı diye güncellemiştim ama eina'da hala kafalarına göre
soname ile oynuyorlar. eina kitaplıklarını eski sürümdeki gibi isimlendirip
kullansam çok mu kötü bir çözüm olur, ya da çözümden sayılır mı bu?

Bu arada eski snapshot ın yerinde yeller esiyormuş, pfff.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>