[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Haz 2009 Pzt 11:43:00 EEST

On Monday 22 June 2009 10:59:00 İşbaran Akçayır wrote:

> drm protected olabilir mi çalmaya çalıştıkların ?

Hayır değil. Bu çalamadıklarım wma9, 2008 de amarok, 2009 da mplayer ile
sorunsuz çalabiliyorum - 2009'da essential'ı ayrıca kurmak gerekiyor.

Son durum şu ;

Gstreamer backendi : eski wma'lar çalınabiliyor, wma9'lar hiç çalınmıyor -
playlistte gelince atlıyor o dosyaları amarok.

Xine backendi : eski wma'lar çalınabiliyor, wma9'lar üzerine tıklayınca
progressbar saçmalıyor ama biraz bekleyince çalıyor - progressbar farklı
aralıklarla ilerliyor, şarkının sonuna gelince "aaa bu şarkı daha bitmemiş"
deyip geri dönüyor vs... Bir kaç kere de takılıp kaldı, ama tekrar edemedim
sonradan aynı dosyalarla.

Bir de genel olarak
- düzensiz aralıklarla bir saniyeliğine  kesiliyor playback - bu mp3'lerde de
oluyor.
- Amarok ilk açıldığında ilk şarkının ilk bir kaç saniyesi hızlı çalınıyor.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]