[Gelistirici] Pardus 2009 Beta sunucularda

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
19 Haz 2009 Cum 23:55:51 EEST

 Merhaba,

 2009 Beta [1] ftp de yerini aldı, emeği geçen herkesin eline sağlık :)

 Sürümde bir kaç sıkıntımız var;

Histroy manager ile ilgili sıkıntıyı yazmıştım ama ses çıkmadı.

 Ethernet kartlarında dhcp ile adres almakta sorun yaşıyoruz. İlk
bağlantı kurmaya çalışırken adres alamıyor ve bağlanamıyor. Tekrar
denendiğinde çalışıyor. Sorun ifplugd ile ilgili sanırım, detayları
Bahadır biliyor.

 Kurulum tamamlandıktan sonra sistem saati Türkçe yerelde 3 saat geri
geliyor. /etc/localtime ile ilgili bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Bu
sabah hazırladığımız CD lerde bu sorun yoktu, bugün giren
güncellemelerle sorun oluşmuş (ya da gizleyen şey kalkmış) görünüyor.
Bu sorunu şimdilik bir güncelleme ile kurulu sistemlerde düzeltmemiz
bile kritik. Sorun nedir ve nasıl çözüyoruz ?

 Display manager lazım, nvidia sürücülerini değiştirmek için hala
konsol kullanmak zorundayız :/

[1] ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2009-Beta/