[Gelistirici] pisi & lzmaerror

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Haz 2009 Per 23:35:02 EEST

Ozan Çağlayan wrote:
> Selam,
>
> Demin 2 saat boyunca gayet güzel derlenip paketlenen dietlibc'yi tekrar
> paketlemeye çalıştığımda aşağıdaki hatayı aldım:

lzma kafayı yemiş:

ozan2009-pardus dietlibc # lzma -9 -z actions.py
lzma: Cannot allocate memory

ozan2009-pardus dietlibc # free -m
             total       used       free     shared    buffers     cached
Mem:          1761       1574        186          0        720        610
-/+ buffers/cache:        242       1518
Swap:            0          0          0

strace ile baktığımda mmap() çağrıları -ENOMEM döndürüyor.

İlginç.