[Gelistirici] [paketler-commits] r70587 - in playground/mnurolcay/2009/programming/library: . liblastfm

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
18 Haz 2009 Per 18:30:58 EEST

On Thursday 18 June 2009 11:59:42 İşbaran Akçayır wrote:

> Bunu bir an önce review 'e alır mısın ?

Dün amarokla sorun yaşayınca, svn sürümünü denemek istedim. Elim değmişken, lazım olur diye
paketledim bunu da. Amarok listesinden takip ettiğim kadarıyla hala last.fm ile ilgili sorunlar var.
Sorunun takibi açısından her iki paketin de aynı kişide durması daha doğru gibi.  Bu paketi de sen
al istersen.

---
Mehmet Nur Olcay