[Gelistirici] güncel 2009-test amarok çöküyor

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
17 Haz 2009 Çar 19:45:02 EEST

On Wednesday 17 June 2009 19:21:26 Ekin Meroğlu wrote:

> Dinlediklerini last.fm'e gönderiyor musun ? Bende de elli kere çöktü bugün,
> ya netten şarkı bilgilerini (sözler vs) alırken, ya da last.fm'e
> gönderirken patlıyor gibi bir tahminim var...

Last.fm scrob açık. Bir kaç denemeden sonra emin olmamakla beraber şunu farkettim; içinde türkçe
karakter barındıran şarkı ya da şarkıcı ismi geçince çöküyor. Last.fm açık veya kapalı farketmiyor
ama tamamen ingilizce olan şarkılarda sorun yok gibi.

İlginç olan şu ki, dün böyle bir sorun yoktu, bu değişikliğe ne yol açmış olabilir ?

---
Mehmet Nur Olcay