[Gelistirici] firefox kırıldı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Haz 2009 Çar 15:19:58 EEST

On Wed, 17 Jun 2009 15:09:56 +0300
İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com> wrote:

> Baştan başlattıktan sonra oldu :) gdb bir şey diyemiyor çünkü
> /usr/bin/firefox betik,
>
> debug için nerden başlatmalı bulamadım

 firefox betiğinde bir iki environment ayarlıyor (MOZHOME falan),
onları export edip

 gdb /usr/lib/MozillaFirefox/firefox

 yazınca çalışması lazım, hatta onları export etmene bile gerek
kalmayabilir hata çok başlardaysa

 Gökçen daha iyi bilir aslında

 Bir de firefox ve xulrunner ın dbginfo paketlerini kurarsan iyi olur
daha temiz bilgi alabiliriz