[Gelistirici] Bileşen grupları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
15 Haz 2009 Pzt 16:14:59 EEST

Pazartesi 15 Haziran 2009 günü (saat 15:44:33) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Bu listede geçmiyor ama bir de Programming grubumuz var. Bence onun adını
> Development olarak değiştirelim. KDE menüsünde de Development olarak
> geçiyor. Birbirine benzer olmasında fayda var bence.

Listeyi eksik kopyalamışım, evet. devel ve stable kökündeki, groups.xml
içerisindeki liste tam.

Programming olarak kalsa daha iyi olur, çünkü PackageKit grupları bunlar. Yeni
grup ekleme, çıkarma da yapmıyorum. Bire bir PK grupları.

- Faik