[Gelistirici] kaptan'da ayarlarin en sonda uygulanmasi

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
15 Haz 2009 Pzt 11:26:22 EEST

Selamlar,

Yeni Kaptan'da eskisine gore bir davranis degisikligi yapiyorum;
secilen tum degisiklikler secilen ayarlarin ozet halinde gosterildigi
bir Summary ekranindan sonra uygulaniyor (yani iptal ettiginizde
Kaptan'i acmadan onceki eski sisteminize kavusuyorsunuz --eski
Kaptan'da degisiklikler o an uygulaniyordu).

<off the record>

Aslinda ben yapilan degisikligin aninda uygulanip begeniye sunulmasi/
ozelligini seviyorum fakat bu davranis degisikligine biraz da
plasma'yi yeniden baslatmadan duvarkagidi degistirememe gibi KDE4'un
*teknik* sorunlarindan oturu gitmek zorunda kaldim. Yani wallpaper
degistirince aninda uygulayamama yetersizligini, "bari tum ayarlari
sona alalim da, anlasilmasin" demeye getirmek.

</off the record>

Fekat, Theme ekraninda pencere dekorasyonu, masaustu temasi gibi
birincil derece onemli gorsel degisiklikleri deneme imkanini da
kullanicilarin elinden almis olduk. Bu yuzden tema ekranina bir
preview butonu ekleyeyim dedim fakat tema ayarlarinda da 5 bilesenden
sadece bu 2 tanesi on-the-fly degistigi, digerleri icin yine plasma'yi
oldurup yeniden baslatmak gerektigi icin (yani en son ekrana kaliyor
yine) Preview Theme yerine sadece on-the-fly degisenler icin "Preview
Window Decoration and Desktop Theme" dedim ekteki screenshot'da
gorebileceginiz gibi.

Ama hicbiri icime sinmedi, burdan cikan sonuca gore hareket edecegim.
Hersey en sonda mi uygulansin, uygulayabildiklerimizi direkt mi
uygulayalim, yoksa preview mi koyalim? A mi diim, ne diim?

Iyi calismalar,

--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org

"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death
that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it
to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn
the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be
nothing. Only I will remain."
--- Frank Herbert, Dune - Bene Gesserit Litany Against Fear