[Gelistirici] *-docs paketleri hakkında

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Haz 2009 Paz 23:51:43 EEST

Merhaba arkadaşlar,

- belgeleri ayrı pakette tutmak isteyenler, paket ismi olarak iki
farklı şey düşünmüşler: *-doc ve *-docs. ben *-docs'tan yanayım, çünkü
gtk-doc diye bir paket var; ama doc oluşturmaya yarayan bir konsol
uygulaması.

- *-docs paketlerin içine "/usr/share/doc" ve "/usr/share/man" dizin
yolları alınmış. Birçoğumuz almamış. Hatta bir kısmımız doc'u almış,
man'ı ana pakette tutmuş.

- *-docs paketi içine giden html dosyaları için tür olarak kimimiz doc
derken, kimimiz data demiş.

Kısacası, herkes farklı farklı düşünmüş. Bu beni biraz rahatsız etti.
Ortak yol bulabilir miyiz?

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net