[Gelistirici] Asıl paketten büyük deltalar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
14 Haz 2009 Paz 20:11:57 EEST

Pazar 14 Haziran 2009 günü (saat 18:30:03) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Pisi API'sine de bir seçenek de ekleyebiliriz. "Paket tamamen değişmişse ya
> da değişen kısım çok küçükse delta oluşturma" diyebiliriz. Pisi zaten
> files.xml'leri karşılaştırıyor olmalı.

Üretim sonrası paket boyuna da bakabiliriz, bu şekilde de olabilir.
pisi.conf'da delta_limit = 95 gibi bir şey olur. Boyut öncekinin
%95'i kadar ve ya altındaysa üretir deltayı, pisi boyut fazlaysa
warning ile bilgilendirir, üretmez mesela.

- Faik