[Gelistirici] Asıl paketten büyük deltalar

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
14 Haz 2009 Paz 18:06:49 EEST

On Sunday 14 June 2009 17:34:49 Ozan Çağlayan wrote:

> Şu anda öyle bir denetleme yok farmda. Bu tarz bildiğimiz paketleri
> blacklist'e ekleyelim diye düşünüp bir blacklist yapmıştık farm kodunun
> içine.

Blacklist iyi bir fikir değil bence. Paketin bu release'leri arası delta paket
büyük olabilir; ama sonraki release'lerde durum değişebilir.

files.xml'lerde hem dosya boyutları hem de hash'ler tutuluyor. Buildfarm'ın
önceki ve sonraki files.xml'leri karşılaştırarak delta paketi oluşturup
oluşturmayacağına karar verebileceğini düşünüyorum. Sonuçta lzma arşivi
extract edilmeyecek. Eski paketin files.xml'inin okunması çok yük getirir mi
buildfarm'a?