[Gelistirici] Pardus 2009 mass rebuild

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Haz 2009 Paz 17:04:13 EEST

 Evet sorun bununla ilgili, test deposunun derleme işlemi paketlerin
sunucuya aktarılmasından önce bitmezse indeks yeni paketlere göre
oluşmadığı için yanlış dosyaları gösteriyor. Test deposu bugün pek
güvenilir değil, yarına iş biter sanıyorum.

> Ben az once guncel sayilabilecek bir alfa'dan pisi up yaptim, 269
> paket sorunsuz guncellendi.

 CD ile normal depo adresi geliyor. Normal depoda bir şey kırmamaya
özellikle dikkat ediyorum, sadece test deposunu arada bir eşleştirmeyi
tutturamıyoruz, o da şimdilik.