[Gelistirici] Pardus 2009 mass rebuild

F. Tuğrul GÜRKAYNAK ftugrul at gmail.com
14 Haz 2009 Paz 16:55:36 EEST

13 Haziran 2009 Cumartesi 16:47 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Mass rebuild'e başlıyoruz. 2009/stable ı değiştirmeye devam
> edebilirsiniz. Sanmıyorum ama derlenmesi atlanan paket olursa haber
> ediniz.

Bununla mı ilgili bilmiyorum ama "pisi up" komutunu verdiğimde şöyle bir
hata aldım:

Paket xorg-video-nvidia185, pardus-2009-test deposunda
bulundu

Program
sonlandırıldı.

"/var/cache/pisi/packages/xorg-video-nvidia185-3-4.delta.pisi" hedef
dosyasına erişilemedi: (14, 'HTTP Error 404: Not Found')

Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu
kullanınız.

Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini
kullanın.

elle "xorg-video-nvidia185-3-5.delta.pisi" 'yi yükledim, düzeldi. (aynı
hatayı nspr-3-4 için de verdi, 3-5 varken neden onu tercih etmiyor
anlayamadım)

uzun süredir "pisi up" komutunu vermiyordum, onunla da ilgili olabilir
sanırım.

Konuyla ilgili değilse önemsemeyiniz.

İyi Çalışmalar
Fahri Tuğrul GÜRKAYNAK