[Gelistirici] [Contrib-commits] r10774 - 2009/stable/network/chat/weechat

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
13 Haz 2009 Cmt 11:40:33 EEST

13 Haziran 2009 Cumartesi günü (saat 03:11:39) Kenan Pelit şunları yazmıştı:

> Not ready for 2009 :)
>
> Bu değişikliği contrib/2008 için yapabilirsen çok makbule geçer.

2008'e geçince yapayım.

> Hafıza-i
> beşer nisyan ile maluldür, mamafih en son oyun alanındaki paket ile
> denediğimde,  "contrib/2009 için 0.3*.git serisinden depoya girmeli çünkü
> config uyumsuz" diye düşündüğümü hatırlıyorum. Bugzilla ile sevişmediğimden
> bunu tekrar kontrol etmeden 0.2* serisini farmın derlemesini tercih
> etmedim.

Aslında epeydir 0.3-dev ağacını kullanıyorum ama 0.2 serisindeki weechat
ayarlarımı yanıma almadığımdan uyumsuzluğa rastlamamıştım. Ve
yanılmıyormuşsun, weechat'in yazarı ileriye yönelik config uyumsuzluğu olduğunu
doğruluyor :)

> Eğer 0.2* ve 0.3*.git geçişinde bir sorun görmezsen revert'imi görür elinde
> ne varsa sürersin ya da ben kısa bir süre sonra dönüyorum ;)

İyi etmişsin, eline sağlık. Paketi merge ederken aklıma geldi 0.3 ağacına
geçsem mi diye ama sürüm tarihine baktım, 1 Ağustos diyor ve gecikmesi de
muhtemelmiş. O yüzden 0.2 almıştım.

> Diğer paketlerim içinse commitine sağlık, devamını bekleriz cümbür cemaat
> :P

Ne demek, afiyet olsun :)

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>