[Gelistirici] gtk2 pakhandler'ı ve simgeler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
10 Haz 2009 Çar 21:13:11 EEST

2009/6/10 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Bir paketten 1 simge çıksa bile o cache güncelleneceğinden aslında, ilk
> karşılaştığında bir defa cache'ı güncelletmesi yeterli ancak her simge
> yakaladıktan sonra tekrar tekrar update-icon-cache çağırıyor.

Şu paragrafta bir şey anlatmaya çalışıyorsun ama tam çıkaramıyorum =) Her
simgeyi kurulum aşamasında mı yakalıyor? Senin yazdığın pakhandler.py tekrar
tekrar çağırmıyor mu =/

http://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/desktop/xfce/base/xfce-utils/comar/package.py

Bu benim yaptığımınkiyle senin pakhandler.py arasında işlem süresi farkı mı
var =/

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net