[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
10 Haz 2009 Çar 13:31:39 EEST

09 Haziran 2009 Salı günü (saat 20:10:17) Taner Taş şunları yazmıştı:

> +1
>
> Bugzilla'ya "Review" olarak ürün mü ekleyelim yoksa, mevcut Paketler
> ürününün altına "Package Review" şeklinde bir bileşen mi ekleyelim?
>
> Ürün olarak eklersek bu ürünün bileşenleri de review bekleyen paketlerin
> isimleri olur..
>
> Svn'e ekleyeceğimiz bir post betik ile bu bileşenler otomatik
> oluşturulabilir ve bileşen sorumlusuna ve dolaysıyla bugzilla listesine
> eposta ile bildirim yapılmış olur. Bunun gibi birçok detay üzerinde
> durulabilir.

Paketler ürünü altında bir bileşen tanımlanıp review isteği yaparken o
bileşenin seçilmesi ve paketin gideceği depo bileşenin sorumlusunun
(uygulamaya geçerse böyle birşey) CC eklenmesi yeterli gibi geliyor bana.
Fazla detaya girmeye gerek var mı bilmiyorum.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>