[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Haz 2009 Sal 11:57:11 EEST

2009/6/9 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Merhaba,
>
>  Depoya yeni paketlerin girmesini saglayan degerlendirme/review sureci
> hepinizin de farkinda oldugunu umdugum gibi iyi islemiyor.
>
>  Deyim yerindeyse "cıngar" ciktigi zaman bir sure dikkat ediliyor, sonra
> zamanla eski haline donuyor. Review surecinde bircok paket dagitim
> deposuna girmeden curuyor.
>
>  Ortadaki "takip" sorununu cozmek icin, hangi paket review'da kac ok
> aldi, vs bilgisini basitce tablo halinde bir wiki sayfasinda
> tutabiliriz diye dusunuyorum. Paketini review'a sokan, paketler
> [...]

Sonucta playground/review altinda gorulebiliyor sanirim hangi paketlere
review yapilmasi gerektigi. Ben en azindan review'dan gecen paketlerimi
ordan siliyorum. Yani X aninda review altindaki paketler bekliyor demek
degil mi?

Bir de, acaba review isini de bugzilla gibi mi yapsak, yani,
paketler at listesine mail atmak yerine, bugzilla'da "review" diye bir
girdi yaratip,
review istegini basligi da kullanarak buraya girsek, bugzilla otomatik
olarak review istegini gerekiyorsa paketler@ listesine, gerekiyorsa dogrudan
gelistiricilere atsa, ordan takip edilse nasil olur?  Sonucta Bugzilla'nin
"durum takibi" mekanizmasi var, yani paket halen review'da ise o sekilde
filter edilip hangi paketler review'da o da gorulebilir, eski yanitlar
gorulebilir, review bitince de "review complete" mark edilir paket sahibi
tarafindan ve is biter.

Bence az caba ile bugzilla bu konuda da ise yarar hale gelir.

Emre