[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Haz 2009 Sal 11:33:29 EEST

Merhaba,

 Depoya yeni paketlerin girmesini saglayan degerlendirme/review sureci
hepinizin de farkinda oldugunu umdugum gibi iyi islemiyor.

 Deyim yerindeyse "cıngar" ciktigi zaman bir sure dikkat ediliyor, sonra
zamanla eski haline donuyor. Review surecinde bircok paket dagitim
deposuna girmeden curuyor.

 Ortadaki "takip" sorununu cozmek icin, hangi paket review'da kac ok
aldi, vs bilgisini basitce tablo halinde bir wiki sayfasinda
tutabiliriz diye dusunuyorum. Paketini review'a sokan, paketler
listesine mesaj atmanin yani sira o wiki sayfasina yazar, ok geldikce
gunceller, paketi bir depoya aktardiktan sonra da oradan siler. Review
yapmak isteyen gelistiriciler de, o wiki sayfasindan hangi paketlere
review yapmalari gerektiklerine bakabilir.

 "Ilkel" gozuktugunun farkindayim ama teorideki "web uygulamasi yazalim"
dusuncesinin gerceklesmesi zaman aliyor ve pratikte surunmeye devam
ediyoruz.

                   Doruk