[Gelistirici] [Anlayamadığım hata] configure: error: C compiler cannot create executables, Action script error caught.

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
8 Haz 2009 Pzt 01:44:26 EEST

08 Haziran 2009 Pazartesi 01:38 tarihinde Emre Erenoglu
<erenoglu at gmail.com>yazdı:

> Hata pisi.conf 'ta.   --no-undefined 'in oncesinde bir bosluk karakteri var
> sanirim?
>
> ac_cv_env_LDFLAGS_value='-Wl,-O1 -Wl,-z,relro -Wl,--hash-style=gnu
> -Wl,--as-needed -Wl,--sort-common,* --no-undefined'*

Emre bey çok teşekkür ederim. --no-undefined i eklemeden öncede bu hatayı
almıştım gariptirki. Bu yüzden config.log ta bu bölüme hiç önemseyerek
bakmadım bile. :) Dalgınlık için kusura bakmayın...

İyi çalışmalar

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com