[Gelistirici] [Anlayamadığım hata] configure: error: C compiler cannot create executables, Action script error caught.

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
8 Haz 2009 Pzt 01:20:01 EEST

Herkese merhaba;

Güncel 2009 sistemimde paket derlemelerim esnasında çoğu pakette yaşadığım
bir hata yüzünden tıkanıp kalmış durumdayım. Sorun paketlerden değil benim
sistemimden kaynaklanıyor ama ben nerede terslik olduğunu çözemedim. Örnek
olsun diye iki paketin derleme esnasındaki çıktılarını ekte gönderiyorum.
Beni şaşırtan başkalarının sistemlerinde bu paketlerin derlenmesi. =/ Bu
sorunun çözümü için ilk gcc yi yeniden kurdum. system.devel ve system.base
yüklü. system.devel i yeniden kurdum. Çoğu paketide arkadaşlarımda denedim
ve derleniyor. Nette biraz araştırma yaptım ama anlayamadım bu durumu. Bu
hatayı tekrarlayabilen var mı? Neden bu durumdayım? :)

İyi çalışmalar...

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com