[Gelistirici] 2009 delta paketleri

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
7 Haz 2009 Paz 15:53:11 EEST

Pazar 07 Haziran 2009 günü (saat 14:07:02) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Pazar 07 Haziran 2009 günü (saat 02:42:25) Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Şu yamayla düzeliyor olması lazım. Deneyebilir misiniz? Faiksan ne dersin?

Öğlen dışarı çıkmadan biraz bakmıştım. 21935 nolu commit kaynaklı görünüyor
da, tam anlayamadım sebebini. ignore_delta False dönse ve ya config'de olmasa
hiç, None dönse bile ilk koşulu sağlayıp girmesi lazım. Commit'te ilk bakışta
bir hata göremedim. Sebebi neymiş? test ettiysen ve çalışıyorsa commit
edebilirsin tabi.

- Faik