[Gelistirici] [RFC] Contribution/Pardus depoları

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Haz 2009 Cum 15:06:43 EEST

Merhaba,

Fri, 05 Jun 2009 11:21:57 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Belirleyici olmadığını ben de biliyorum, bir şeyler yazıp geliştirmeye
> yardımcı olursanız belirleyici bir hale gelebilir belki.
Gelistirici toplantisinda ben epey bisiler soylemistim (hatta panoya
cikip "differential diagnosis" tadinda cizmeye baslamam epey komik
olmustu :)). Oncesinde (paket review sureci tartismalari) de bol bol
yazismisligi var.

Surada toplantida konustugumuz birkac farkli secenegi ozetlemeye
calismistim :
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-March/017505.html

Baska nasil bir gelistirme yardimim olabilir, bilemiyorum. Dedigim gibi
bu saatten sonra depoda koklu degisikliklerin 2009'a uygulanabilitesi
ise tamamen ayri bir soru.

Hedef 2010'sa da, onu o zaman konusmak gerekir bence. Simdiden tayın
belini kirmak cok anlamli degil.

                   Doruk