[Gelistirici] comar.Link()

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Haz 2009 Cum 11:11:49 EEST

2009/6/4 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> 04 Haziran 2009 Perşembe günü (saat 17:36:03) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
>
> Şu an X varsa GUI kullanıyor, GUI istenmiyorsa link.useAgent(False)
> kullanılmalı.

Şöyle birşey var: Örneğin Yakuake penceresini "Sticky"
yapabiliyorsunuz, odağı başka pencere alsa bile Yakuake üstte kalıyor.

Ya da meselâ ben TTY1'de isem fakat TTY7'de KDE/XFCE/GNOME açıksa?
Konsolda komutu verdikten sonra Ctrl+F7 ile grafik ekrana dönüp
parolayı girip sonra Ctrl+F1 ile TTY1'e dönmem mi gerekiyor?

Bir konsol uygulamasının herhangi bir noktasında grafik ekrana geçmek
durumunda olmak etkin bir yaklaşım gibi gelmiyor bana. Olayın ruhuna
aykırı :)