[Gelistirici] [paketler-commits] r69342 - in 2009/stable/desktop/kde/base/kdebase-runtime: . files/pardus

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
5 Haz 2009 Cum 09:11:48 EEST

Perşembe 04 Haziran 2009 günü (saat 20:54:55) Mehmet Nur Olcay şunları
yazmıştı:
> Bir ara nasıl geri gelir bu tray iconu diye epey arayıp, #kde kanalında
> bile benzer sorunu yaşayanları görünce vazgeçmiştim

Normalde, Strigi açıkken ikonu orda göstermemenin bir yolu yok, benim yaptığım
değişiklik ikonun gösterilmesini config dosyasından okunarak gerçekleştiriyor.

O zaman sadece ikonu gizlemek için yapmıştım, GUI'de de olsa iyi olur aslında
haklısınız.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer