[Gelistirici] comar.Link()

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Haz 2009 Per 16:59:44 EEST

2009/6/4 Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr>

> Konsol arayüzü çok da kullanışlı gelmedi bana. Önce kullanıcı soruyor,
> sonra
> parola. Hatırlamasını istersen uzun uzun session vs. yazıyorsun. O yüzden
> GUI
> daha kullanışlı gelebilir bu durumda ;)

konsol --> gui --> konsol

gecisi "seamless" olmayacksa yani bir yerlere tiklamam alt-tab yapmam vs.
gerekecekse kesinlikle konsolda kalmasini tercih ederim. Konsolda calisirken
en sevmedigim sey birseylerin popup edip focus'u ele gecirmesidir. Eger
polkit soracagi zaman popup yapar, gerekli credential'lari girince
enter'ladigimizda geri konsol'a donebilirse ne ala.

--
Emre