[Gelistirici] comar.Link()

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
4 Haz 2009 Per 16:51:05 EEST

Fatih Aşıcı wrote On 04-06-2009 16:43:
> X çalışıyorsa konsol uygulamalarının da KDE arayüzünü kullanmasında sorun yok
> bence. Bu useAgent metoduna ihtiyaç var mı gerçekten?

bence yakuake'de atıyorum service başlatmak istediğimde, polkit'in
açılıp yakuakenin arkasında parola sormayı beklemesi garip bir şey, ama
son kullanıcı ve sistemin yetkilendirme bütünlüğü için güzel bir şey
olabilir.

Kişisel olarak ben konsoldan GUI'ye atlayıp parola girmemek için sudo
kullanmaya devam ederim, vakit kaybettirici gibi.