[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Haz 2009 Per 14:47:26 EEST

Perşembe 04 Haziran 2009 günü (saat 13:02:05) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Evet, yetkiyi polkit-auth ile aldım; fakat hav ile listUserAuthorizations
> çağırdığımda comar apisi "X session required to query PolKit" diye bir hata
> veriyor. comar.Link() kullanırken de aynı şekilde (hav da bunu kullanıyor
> sanırım).

Az önce Bahadır'la Link'e bu desteği ekledik, daha biraz daha zaman alacak tam
düzgün çalışması. Konsol'dan çalışan ve Link kullanan uygulamalar da
konsol'dan parola soracaklar. service komutu henüz Link kullanmıyor ona bu
eklenince pek güzel olacak mesela.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer