[Gelistirici] undefined symbol problemi..

ertan ert976 at gmail.com
4 Haz 2009 Per 00:45:37 EEST

 > *.la dosyalarını silmeden paketleyip denesene, sorun çözülebilir.

 > Bir de PLD cinerella paketliyormuş, orada işe yarar birşeyler olabilir

> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/packages/cinelerra-cv/
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb.cgi/packages/cinelerra/

> Onur Küçük                                      Knowledge speaks,
> <onur.--.-.pardus.org.tr>                       but wisdom listens

> actions.py başına:
>
> KeepSpecial = ["libtool"]
>
> - Faik

PLD den bir yama aldım.(cinelerra-cv) Ayrıca *.la dosyalarının silinmesini
engelledim. Aynı problem devam ediyor. /usr/lib/cinelerra klasöründeki so
dosyalarından undefined semboller geliyor. Son halini commit yaptım. Yardımcı
olursanız sevinirim.

http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ertan/cinelerra/

Saygılarımla
Ertan Argüden