[Gelistirici] 2009'da libhal_get_all_devices fonksiyonu?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
2 Haz 2009 Sal 01:01:06 EEST

2009/5/29 S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>

> 27 May 2009 Çar tarihinde, Emre Erenoglu şunları yazmıştı:

> config.log sana çok daha ayrıntılı tanım yapman için gerekli ip ucunu
> verecektir. automake bu özelliklerin olup olmadığını denemek için 4-5
> satırlık örnek kod derlemeye çalışıyor, büyük ihtimal ile flagslar veya
> benzeri bir sorun ile kod derlenmiyor veya linklenmiyor ve bu yüzden "no"
> diyor.

Caglar Hocam baktim config.log'a, debug etmeye calistim. pisi bi komutundan
sonra, gidip /var/pisi/... altinda ilgili dizin 'de pisi ile ayni
parametrelerle ./configure yaptigimda, bu fonksiyonu test eden asagidaki
satirin sorunsuz dondugunu goruyorum:

Duzgun Derlenen:
gcc -o conftest -g -O2 *-DDBUS_API_SUBJECT_TO_CHANGE -I/usr/include/hal
-I/usr/include/dbus-1.0 -I/usr/lib/dbus-1.0/include -lhal -ldbus-1*
conftest.c -lpthread  >&5

Ama pisi, asagidaki parametrelerle derleyip fail ediyor bu fonksiyonda.

Duzgun Derlenmeyen (pisi'deki):
i686-pc-linux-gnu-gcc -o conftest -mtune=generic -march=i686 -O2 -pipe
-fomit-frame-pointer -fstack-protector -D_FORTIFY_SOURCE=2
*-DDBUS_API_SUBJECT_TO_CHANGE
-I/usr/include/hal -I/usr/include/dbus-1.0 -I/usr/lib/dbus-1.0/include*
-Wl,-O1 -Wl,-z,relro -Wl,--hash-style=gnu -Wl,--as-needed -Wl,--sort-common
*-lhal -ldbus-1*   conftest.c -lpthread >&5

Tum link ve include dizinleri digeri ile ayni ve duzgun gozuktu gozume,
sorun nerde olabilir acaba? as-needed olayinda mi?

--
Emre