[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 18:26:20 EEST

31 Temmuz 2009 Cuma günü (saat 15:41:11) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  padsp ile başlatacak bir değişiklik yapmıştın, yanılış hatırlamıyorsam
> birkaç kullanıcı sorunlarının çözüldüğünü iletmişti. Skype için daha fazla
> yapabileceğimiz bir şey yok herhalde, açıkkodlu olsa oturur düzeltmeye
> çalışırız da şimdi belirsiz bir bekleyişteyiz ne  kadar süreceğini
> bilmiyoruz.

Static OSS sürümünü padsp ile pulseaudio-aware olarak çalıştırınca birkaç
kullanıcı ses takılmalarının düzeldiğini söyledi, skype forumlarında da bu
şekilde kullananlar var ama mikrofon sorununu çözmüyor bu yol. ses karşı
tarafa ya gitmiyor ya da çok geç gidiyor.

>  Paketi yeterli bulduğun noktada alabiliriz depoya, hiç değilse bir seri
> sorun yaşamayan insan faydalanabilir.

En azından 1 makinemde skype'ın düzgün çalıştığına tanık olsaydım merge
edecektim ama 3 makinede de randıman alamıyorum.

En iyisi test ekibine danışalım. Devel deposundaki dinamik linklenmiş sürüm
ile oyun alanımdaki static-OSS sürümünü test ettirelim. Geri bildirimlere göre
kötünün iyisini merge edeyim.

Kararlı depoya paketi almadan test isteği için ben mi ekibe danışıyorum, test
ekibi mi ilgileniyor?

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>