[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 16:12:28 EEST

On Friday 31 July 2009 15:52:11 Onur Küçük wrote:

>  Ben şu anki halinden memnunum. Revision bilgisi, devel / stable bilgisi ve
> bileşen bilgisi bence olmazsa olmaz. Hangi sırada hangi pakette ne
> değişmiş, bu kararlı depoya girmiş mi, girdiyse ne zaman girmiş takibini
> sıralı yapabilmek çok işime geliyor. Ayrıca üzerinde değişiklik yapılan
> paketin hangi bileşende olduğunu bilmek de çok önemli, svn de paketin
> bulunduğu yere gitmek için subject e bakmam yeterli oluyor. Bu bilgilerin
> hiçbiri bana gereksiz gelmiyor.

Sorun gereksiz olması değil, listede bir fayda sağlamaması. Revizyon mesela
mailin içeriğinde görülebilir gerekiyorsa. Mail subject'inde görmenin ne
getirisi var? Zaten sıra maillerin gelişinden belli değil mi?

[paketler-commits] ön eki de çok uzun ve gereksiz bence.

Şöyle bir şeye ne dersiniz:

[2009-devel] multimedia/video/oplayer : bir takım fixler

depo bilgisi, tam path, açıklama

İlla rev derseniz o da eklenebilir.

Açıklamanın faydası tek tek mail okumadan neler olup bittiğine bakabilmek,
yada eskiden yapılmış bir commit mesajını web'den maillere bakarken ararken
kolayca görebilmek. Kısaltılması sorun teşkil etmez bence, belki herkesi daha
iyi açıklama yazmaya da teşvik eder hem :)