[Gelistirici] Commit maillerini düzenleme.

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Tem 2009 Cum 12:50:39 EEST

Eren Türkay wrote:
> [...]
> yerine sadece paket ismi yazsa daha kolay bir biçimde takip edebiliriz diye
> düşünüyorum.
>
> Bizim için önemli olan hangi paketin değiştiği, e-posta başlığında "[paketler-
> commits]" "component" gibi gereksiz bir şeyi görmeye gerek yok bence.
>
> Ubuntu değişiklik listesini şu şekilde gönderiyor;
>
> Accepted: klibc 1.5.12-1ubuntu1 (source)
> Accepted: mnemosyne 1.1-0ubuntu1 (source)
>
> Fedora şu şekilde;
>
> rpms/eclipse-slide/devel eclipse-slide.spec,1.7,1.8
> rpms/intltool/devel intltool.spec,1.47,1.48

Ben şu anki $subject'ten memnunum diğerlerini de takip eden biri olarak.
Temiz geliyor bana.
Ama depo bilgisini sona (depo/devel) şeklinde yazmak güzel göründü birden.

Ama component bilgisini atmalı mıyız bilmiyorum açıkçası. Bana ikisi de
uyar. Nasılsa mail'e tıklayınca orada component bilgisini görecek.

From: diyecektin heralde? Buna +1, çok önemli bir şey bu.