[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
31 Tem 2009 Cum 10:32:20 EEST

26 Temmuz 2009 Pazar günü (saat 23:55:07) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> /etc/pulse/defaults.pa (ya da /etc/pulse/daemon.conf da olabilir
> karıştırıyorum) dosyasında
>
> load module-hal-detect
>
> diye bir satır var. onu
>
> load module-hal-detect tsched=0
>
> yapıp, pulseaudio'yu baştan başlatıp dener misin bir değişiklik var mı
> diye.

/etc/pulse/defaults.pa dosyasındaymış o satır, dediğin gibi, değiştirip
pulseaudio yu yeniden başlattım. Değişiklik olmadı.

Benden başka skype ile sorun yaşayan yoksa alalım depoya ama benim gibi sorun
yaşayanların bugzilla ya hücum etmesiyle nasıl başa çıkarız bilemiyorum. Skype
işi afedersiniz iki ucu şeyli değnek.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>