[Gelistirici] contrib components.xml ve groups.xml kullanmalı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
27 Tem 2009 Pzt 18:45:51 EEST

2009/7/27 Faik Uygur <faik at pardus.org.tr>:>
> groups.xml ve components.xml dosyaları devel altında svn'de... stable altında
> da bunlar kullanılıyor. İstediğin düzeltmeleri yapabilirsin.

İlgili düzeltmeyi yaptım. Ben sanıyordum ki contrib deposu için ayrı
bir {components,groups}.xml dosyası var. Sanırım her iki depo aynı xml
dosyalarını kullandığı için sadece ana depo {stable,devel}
içindekileri düzeltmek yeterli. Umarım doğru biliyor ve doğru
yapmışımdır.

Yardımın için teşekkürler.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net