[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
25 Tem 2009 Cmt 23:00:29 EEST

25 Temmuz 2009 Cumartesi günü (saat 22:53:06) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> İlginç. Ben de devel'den derleyip kurdum ve bu söylediğin sorunların
> hiçbiri olmuyor. Donanıma göre değişiyor olabilir. Eğer öyleyse depoya
> alınmaması için bir neden olmamalı bu bence.

Pulseaudio ayar dosyalarıyla oynamış olmayasın? Cızırtı ve takılmaları
engellemek için pulse daemon ın nice levelini ve sample kalitesini artırıp bu
sorunların etrafından dolaşılan çözümler mevcut çünkü.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>