[Gelistirici] pisi paketlerinde Türkçe isimlendirme?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
24 Tem 2009 Cum 23:43:35 EEST

Merhaba,

Kullanıcı listesinde dönen bir mevzuyu buraya aktarıyorum. Konu yerelde derlenen ve adında Türkçe
karakter bulunan paket:

"Paket adında Türkçe karakter varsa, paket yöneticisi arayüzünde hiç görünmüyor. Konsolda "pisi li",
pisi "info" gibi komutlarda görünürken, "pisi sr" ile de bulunamıyor.

Paket adlarında Türkçe karakter olmaması bana makul görünüyor ama tutarlı bir davranış biçimi yok
sanki. Eğer olmayacaksa, paket oluşurken pisi'nin uyarması lazım gibi."

imdi:

1. Paket adlarında kesinlikle Türkçe karakter kullanılamaz mı ?
2. Kullanılamayacaksa, konsol ve grafik arayüzde bir tutarlılık olması gerekmiyor mu ?
3. Kullanılamayacaksa, pisi bu konuda derleme esnasında vs uyarı verebilir mi? (ismail.py'nin
tepkisini bilmiyorum henüz)
---
Mehmet Nur Olcay