[Gelistirici] 2008'den 2009'a geçiş

Fehmi Can SAGLAM fehmican.saglam at tubitak.gov.tr
21 Tem 2009 Sal 12:01:09 EEST

Semen Cirit wrote On 19-07-2009 21:31:
> Selamlar herkese,
>
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/pardus-upgrade/ altında bulunan
> pardus-2008-to-2009.py betiği ile 2008'den 2009'a geçişi denedim.
> Daha sonra da kde3.5'ten kde4'e göçü denedim. Genel olarak bir çok şey
> düzgün bir şekilde gerçekleşti. Sorunlu olan birkaç şeyi paylaşmak
> istiyorum.

ben de denedim. önce libncursesw.5.so yu bulamadığını söyledi. baktım
soft link oluşmamıştı 5.7'ye. oluşturduktan sonra betiği yeniden
çalıştırdım.
bu sefer de kdmrc'yi bulamadığını söyledi. kendim oluşturdum. betiği
tekrar çalıştırdım. bu sefer de d-bus ile ilgili bi hata verip çıktı.
tekrar çalıştırmaya çalıştım ama hiçbir komut çalışmaz hale gelmişti.
/usr/bin bağlı olduğu ve dosyalar içinde olduğu halde komutları
göremediğini söyledi. yeniden başlatınca attempted to kill init, kernel
panic oldu. sistem kullanılmaz durumda yani şu anda.