[Gelistirici] version bump?

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
21 Tem 2009 Sal 16:06:07 EEST

2009/7/21 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:

> Derdim kendi acimdan, zaman kazanmak hepimize lazim :)

ChangeLog dosyalarını aynı zamanda dodoc ile pakete dahil ediyoruz,
sürümde neler değiştiği konusunda ben açıkçası pspec.xml'e bakmak
yerine bu dosyaya bakmayı tercih ediyorum. Zamanında bu konu açılırken
söyleyemedim ama bence pspec.xml'de sadece paketlemeyle ilgili
değişikliklerin yazılması yeterli: sürüm güncellendi, bağımlılıklar
düzeltildi, fix-underlinking yaması eklendi vs..

Diğer taraftan, ben de önemli paketler için herkesin yaptığını
yapıyorum ama Doruk abiye de katılıyorum.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net