[Gelistirici] version bump?

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
21 Tem 2009 Sal 13:15:00 EEST

Doruk Fisek wrote On 21-07-2009 11:05:
> Merhaba,
>
>  Birkac ay once, gelistiricilerin paket guncellerken, ne degisiklik
> yapildigina dair ayrintili aciklama yazmasinin gerektigi soylenmisti.
>
>  Commit listelerinden gozlemledigim kadariyla bu uygulanmamaya
> baslanmis gozukuyor. Artik surum degisikliklerini sadece "version bump"
> deyip gec(ebil)iyor muyuz?
>
>  Su anki duruma itiraz ettigimden degil, ben de kendi paketlerim icin
> yazilimin kendi changelogunu basitlestirip pspec'e yazmaya ugrasmamak
> icin soruyorum.

Bu iki gündür eksik paketleri merge ederken version bump yazıyorum
sadece. Merge ettiğim şeyler çok gözönünde olmadığından ve hız kazanmam
gerektiğinden böyle yapıyorum.

Zamanında o öneriyi getirirken çok önemli paketlerde ne değiştiğini
göremediğimizden sorunlar çıkmasından yola çıkmıştım. Paketçinin
sorumluluğunda biraz aslında..