[Gelistirici] dolphin önizleme mevzusu

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
21 Tem 2009 Sal 11:03:26 EEST

> Günaydın,
>
> Dolphin vs. de önizlemeyi kapatacaktık kapattık mı ?

Dolphin'de öntanımlı olarak her dizinde açık geliyordu önizleme, onu kapattık.

> Ben 5mb dosya boyutuna kadar önizleme açtım, bilgi ekranı açıkken mp4
> dosyası seçersem tüm dosyayı ram'e alıyor şu anda tabi bu esnada
> deli gibi kasıyor vs. dün bir dolphin yaması eklemişti Gökçen amarok'a
> ondan olabilir mi ?

Zannetmiyorum, benim eklediğim yama sadece servis menülerini düzeltiyor bir de
amarok'ta bir şarkı çalarken dolphin ya da başka yerden başka bir şarkı
amarok'la açıldığında yeni şarkıyı listeye ekleyip, önceden çaldığı şarkıya
devam etmek yerine tıklanan şarkıya geçilmesini sağlıyor.

--
Gökçen Eraslan