[Gelistirici] paket degerlendirme sureci sorunsali

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Tem 2009 Pzt 15:04:53 EEST

Wed, 10 Jun 2009 13:31:39 +0300, "H. İbrahim Güngör"
<h.ibrahim.gungor at gmail.com> :

> Paketler ürünü altında bir bileşen tanımlanıp review isteği yaparken
> o bileşenin seçilmesi ve paketin gideceği depo bileşenin sorumlusunun
> (uygulamaya geçerse böyle birşey) CC eklenmesi yeterli gibi geliyor
> bana. Fazla detaya girmeye gerek var mı bilmiyorum.
Herkes paket degerlendirmesi konusunda Bugzilla kullaniminda hemfikir
gozuktugune gore, hayata gecirelim mi bunu?

Sanirim bu konuda Bugzilla'ya bir paket degerlendirme bileseni
acilmasindan baslamak gerekiyor. Buna sadece svn hesabi olanlar rapor
acabiliyor olsa (boyle bisi mumkunse) guzel olur, hatali secimlerin
onune gecmis oluruz.

                   Doruk