[Gelistirici] [Uludag-commits] r24943 - trunk/kde4/migration4/src/migration/gui

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
19 Tem 2009 Paz 17:39:15 EEST

On Friday 17 July 2009 11:50:40 am Mete Alpaslan wrote:
> Necmettin Bey, eleştiriyorsanız yada amacınız düzelmesi için öneri de
> bulunmaksa lütfen üslubunuzu değiştiriniz. Kullandığınız emir kiplerini
> görmezden gelmek durumunda değilim.
>
> Bugzillada girmiş olduğunuz hatada olduğu gibi burada da kullandığınız
> üslubu (en kibar ifadeyle) gözden geçirmenizi öneriyorum!

Eminim ki senin anladığın bir şekilde, emir verme amacıyla, söylenmedi. :)

Metin tabanlı ortamlarda bu tür şeyler yanlış anlaşılıyor büyük bir
çoğunlukla. Yüzyüze konuştuğumuz zaman "abi şunu şöyle yap" dendiğinde nasıl
yanlış anlamıyorsak bu durum da öyle görünüyor.

Bu tür durumlara mahal vermemek için e-postalarımızda emir kipli sözcüklerden
kaçınalım ve yanıt verirken biraz daha sakin olalım derim. Sonuçta hepimiz
birbirimizi görmüş/tanımış değiliz ve karşımızdaki kişinin gerçek üslubu
konusunda bir fikrimiz yok :)

Saygılar,
Eren