[Gelistirici] 2009 hobarey!

selim ok selimok at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 14:34:51 EEST

Selamlar,

Tasarim cok güzel, sade ve ciddi. Bu kadar bekledigimize deydi sanirim.
Emegi gecenlerin eline saglik.

Karsilastigim sorunlar söyle:
- Sayfanin alt kismindaki baglantilarin hem simgeleri, hem metinleri, hem de
basliklari baglantilanmis (linklenmisin Türkce'si nedir bu arada yahu).
Fakat sol taraftaki baglantilarda yalnizca basliklara tiklanabiliyor.
Bütünlük acisindan bunlar da asagidakiler gibi olursa iyi olur.

- Arama sonuclarinda karsimiza cikan sonuclarin, sabit sayfalar kisminda
herhangi bir sayfaya tikladigimda, bos bir sayfa ile karsilasiyorum.

- Hangi kelimeyi ararsam arayayim, sonuclar icinde haberle kismi yer aliyor
ve bunlarin aradigim kelime ile hic ilgileri yok.

- Ingilzce sayfada download kismina girdigimde, "Çalışan CD sürümümüz
yakında yayınlanacaktır." ve "Bir sürüm seçin." ifadelerini görüyorum. Fakat
sayfayi yenilerem "Bir sürüm seçin." ifadesi Ingilizce'ye dönüsüyor.

Sanirim simdilik bu kadar :)

Iyi calismalar,
Selim

--