[Gelistirici] kaptan'da yazim hatasi? ag programciginin ikonu

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
18 Tem 2009 Cmt 09:25:47 EEST

2009/7/18 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Oncelikle mesajima 2009 hayirli olsun diyerek baslamak istiyorum, emegi
> gecen herkese sonsuz tesekkurler.
>
> Bugunku guncellemede gozume carpan 2 sey oldu.
>
> 1) Kaptan'da menu stillerini secerken:
>
> Select a Menu Style:
> Kick-off Menu: Default menu of Pardus GNU/Linux.
> Simple Menu: *And* old stype menu from KDE 3.
> Lancelot Menu: An advanced menu for KDE 4.
>
> Simple Menu'deki "And" mi hakkaten yoksa "An" derken bir typo olup sonuna
> "d" mi eklendi?

Evet typo olmus burda.

> 2) Bu daha genel bir konu gorsellikle ilgili. Tum ikonlar siyah bir
> arkaplanda bir alanin icinde dururken, ag programcigi kendi capinda bir
> karenin icine yerlesmis diger ikonlardan daha buyuk gorunmekte. Bu normal
> davranis mi? Neden pisi ikon'u gibi o siyah tray alaninin icine giremiyor?
> diye bir sorayim dedim :)

Bunu anlayamadim, acaba screenshot alip bug raporu girer misiniz.

Bir de diger gelistiriciler spesifik programlara ait buglari *gelistirici
listesinden* okumak hakkinda ne diyorlar bilmiyorum ama, bu mailin dogru
adresi bir bug raporu bence.

Iyi calismalar,
--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org

"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that
brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass
over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye
to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will
remain."
--- Frank Herbert, Dune - Bene Gesserit Litany Against Fear