[Gelistirici] Pardus.org.tr nicin kapali?

selim ok selimok at gmail.com
17 Tem 2009 Cum 22:37:49 EEST

2009/7/17 Kenan Pelit <kpelit at gmail.com>

>  Sanırım sayfadaki Pardus logosuna tıklamayı denemişsindir.
> Pek çok ziyaretçi/kullanıcı bu logoya tıklamayı düşünmeyebilir...

Ben iletimi yazarken tiklanmiyordu o logoya. Oglen de denedigimde olmuyordu.
Hatta emin olmak icin simdi diger bilgisayarimdaki offline sayfaya baktim,
tiklanmiyor.

Ve tiklansa dahi, Doruk'a katiliyorum. :)

Ali abi'nin haberine de sevinmekle birlikte, sürüm günü aksama kadar cok
kullaniciyi elimizden kacirdik tahmininde bulunuyorum.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/