[Gelistirici] [Uludag-commits] r25000 - trunk/kde4/migration4/src/migration/gui/ui

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
17 Tem 2009 Cum 12:10:37 EEST

2009/7/17  <uludag-commits at pardus.org.tr>:
> Author: mete
> Date: Fri Jul 17 11:41:02 2009
> New Revision: 25000
>
> Modified:
>   trunk/kde4/migration4/src/migration/gui/ui/welcomeWidget.ui
> Log:
> Fixed:10443

Kimse söylemediğine göre ben söyleyeyim, bir hatayı düzelteceksin
mesela. O hatada atıyorum 20 madde var. Ya da hatayı düzeltmek için
değiştirmen gereken 10 tane dosya var. He maddeyi ya da dosyayı tek
tek düzeltip her birini depoya ayrı ayrı göndermen gerekmez, ilgili
değişikliklerin hepsini yaptıktan sonra tek gönderi (commit) ile
gönderebilirsin. Sonuçta gönderdiğin değişikliklerin hepsi sadece
dizge (string) değişiklikleri içeriyor. Bunların hepsini bir kerede
gönderirken de gönderine yorum olarak BUG:FIXED:10443 yazarsan ilgili
hataya da bu değişiklikler düşer ve hata kapatılır. Senin için de daha
pratik olacağını düşünüyorum.

İyi çalışmalar,
Necmettin