[Gelistirici] [Uludag-commits] r24943 - trunk/kde4/migration4/src/migration/gui

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
17 Tem 2009 Cum 11:50:40 EEST

17 Temmuz 2009 Cuma günü (saat 00:39:03) Necmettin Begiter şunları yazmıştı:

> Burada bir yaklaşım tutarsızlığı var, ya <b>%s<b> kullan, yukarıda
> yaptığın gibi (ki doğrusu bu, geliştirici listesine daha önce
> gönderdiğim epostada gereksiz boşluk kullanımı ile ilgili şeyler de
> vardı) ya da hepsini <b> %s </b> yap.

Necmettin Bey, eleştiriyorsanız yada amacınız düzelmesi için öneri de
bulunmaksa lütfen üslubunuzu değiştiriniz. Kullandığınız emir kiplerini
görmezden gelmek durumunda değilim.

Bugzillada girmiş olduğunuz hatada olduğu gibi burada da kullandığınız üslubu
(en kibar ifadeyle) gözden geçirmenizi öneriyorum!

Mete Alpaslan
Pardus Developer